معرفی سایت منتو عرضه کننده خدمات گردشگری باصرفه ازلحاظ اقتصادی
نوشته شده توسط : th5t

سایت منتو برترین مرکز معرفی مسافرت های به صرفه ی اقتصادی با متدی حرفه ای در خدمت کاربران کشور قرار گرفته است.
در سایت منتو  همه قصد ما این مسئله است که جست وجوکنیم و برترین و به صرفه ترین آپشن های تور را برای شما دوستان فراهم کنیم.
خدماتی مانند سفرهای خارجی , سفرهای درون کشور , تیکت های پروازی و زمینی, جاذبه های تاریخی و توریستی و ...
کمپانی ما می گردد سرویس ارائه کنندگان این دسته از خدمات توریستی که کم ترین هزینه ها را دراختیارکاربران قرارمی دهند برای شما عزیزان بیابیم و در سایت قرارمی دهیم.
با این امید که اگر زمانی فکر یک گردش بیرون کشوری یا درون کشوری یا یک گشت شهری داشتید آگاه باشید این سایت منتو است که فقط با یک مراجعه هزینه های هنگفتی در سفر شما دوستان صرفه جویی می شود.
به جز این نکته به شما عزیزان یاری می رساند تعداد سفرها و خوش گذرانی های شما عزیزان بیشترگردد. و درتمامی زمان ها حال بهتری داشته باشید.
پس شاید می شود این طورگفت که به طورغیرمستقیم وب سایت منتو  حال شما دوستان را بهتر می گرداند.
در ادامه مطالبی در مورد گردشگری ارائه می دهیم.






در نیمه نخست سال ۱۳۹۱، استان‌هایی که بیشترین گردشگر خارجی را داشته‌اند به ترتیب خراسان رضوی، ایلام، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، تهران، خوزستان، گیلان، سیستان و بلوچستان و کردستان اعلام شدند. به نظر می‌رسد دلیل دوم شدن ایلام در این مقاصد، ورود گردشگران عراقی از مرز ایلام به ایران است. همین قاعده برای سیستان و بلوچستان هم وجود دارد؛ گردشگران افغانستان و پاکستان از این مسیر به ایران می‌آیند.[۱۱]
آمارگیری از گردشگران یکی از طرح‌های مرکز آمار ایران است که باهدف تهیه آمار و اطلاعات مربوط به سفرهای گردشگری، برای بررسی‌های اقتصادی و تصمیم‌گیری مدیران و برنامه ریزان در حوزه گردشگری به‌صورت فصلی در سطح ایران، توسط مرکز آمار ایران و با همکاری معاونت برنامه‌ریزی استانداری‌های کشور ایران به اجرا درمی‌آید. مشهد، تهران، رشت، قم، ساری، بندرانزلی، شیراز، اصفهان ، کرمانشاه و چالوس با بیشترین تعداد سفر، ده شهرستان با بیشترین گردشگر پذیر در کشور ایران در تابستان سال هزار و سیصد و نود و دو بوده‌اند. عمده سفرها در شهرستان‌های مشهد، تهران، قم، ساری، شیراز، اصفهان و چالوس از نوع سفرهای با اقامت شبانه و عمده سفرها در شهرستان‌های رشت، قزوین و بندرانزلی از نوع سفرهای بدون اقامت شبانه بوده است. شهرهای مشهد، تهران، رشت، شیراز و قم ۵ شهری بوده‌اند که بیشترین مقصد اصلی سفر را به خود اختصاص داده‌اند.

برای کسب اطلاعات بشتر به سایت منتو مراجعه کنید .





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: